شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی!
سرخط خبرها

فرار قاتل به افغانستان، پس از کشتن پسرخاله‌اش در مراسم عروسی

  • کد خبر: ۱۶۸۴۹۵
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
فرار قاتل به افغانستان، پس از کشتن پسرخاله‌اش در مراسم عروسی
اختلاف قدیمی دو پسرخاله با مرگ یکی از آنها پایان یافت و تحقیقات جنایی برای دستگیری پسرخاله متهم به قتل ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، در ساعت پایانی روز چهارشنبه هفته جاری ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد در تماس با بازپرس کشیک قتل درگیری خون دو پسر خاله را که ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه اتفاق افتاده بود، به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند. پس از آن بازپرس محمد مهدی براعه دستور حضور تیم‌های تحقیق جنایی در محل تالار را که در حوالی خاوران تهران بود صادر کرد.

قبل از رسیدن تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی به محل حادثه ماموران کلانتری مسئولیت حفظ صحنه درگیری و انجام تحقیقات اولیه را برعهده گرفتند و معلوم شد جوانی که مجروح شده تبعه افغانستان بوده است. او با ضربه چاقو زخمی شده و پس از آن نیز حاضران در جشن عروسی وی را به بیمارستان برده بودند، اما به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

در ادامه تحقیقات اولیه از شاهدان این قتل معلوم شد، خانواده مقتول و پسر خاله‌اش از مدت‌ها قبل برسر مسائل خانوادگی و طایفه‌ای با هم اختلاف داشتند و این درگیری و اختلافات در افغانستان شروع شده بود. به نحوی که حتی پیش از آن هم چند بار با هم دعوا کرده و کار به ضرب و شتم کشیده شده بود؛ اما هر بار با میانجیگری بزرگتر‌ها و ریش‌سفیدان دعوا پایان یافته بود.

با این وجود دو پسر خاله همچنان نسبت به هم کینه داشتند و درصدد انتقام از هم بودند. این درگیری مرگبار در ادامه همان اختلافات قدیمی اتفاق افتاد.

در زمان این حادثه مقتول برای شرکت در جشن عروسی به تالار رفته بود، همچنین پسر خاله‌اش که از موضوع اطلاع داشت فرصت را برای تسویه اختلاف مناسب دیده و با انگیزه انتقام به جشن عروسی رفته بود. این در حالی بود که کسی از قصد انتقام او خبر نداشت و همه گمان می‌کردد آخرین میانجیگری به اختلافات پایان داده است. اما پسرخاله کینه‌جو در همان مجلس عروسی با مقتول درگیر شده و با ضربه چاقو او را مجروح کرده و متواری شده بود.

با اطلاعات به دست آمده جسد از بیمارستان به پزشکی قانونی انتقال یافت و به دستور بازپرس براعه جست و جو برای دستگیری پسرخاله مقتول ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->